Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV Group voorlopig ‘winnaar’ KPN

KPN Telecom heeft na een slopende competitie tussen Publicis Groupe Nederland en de FHV Group besloten op exclusieve basis met FHV verder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om het deel van het miljoenenaccount dat de afgelopen dertig jaar bij PPGH JWT was ondergebracht. Daar ontstond een conflictsituatie nadat JWT internationaal KPN-concurrent Vodafone binnenhaalde. Het media-account van KPN Telecom stond buiten de competitie en blijft vooralsnog bij Mindshare.

related partner content for mobile comes here

FHV’s Jacques Kuyf is ‘blij en trots’ en zegt het volste vertrouwen te hebben in een goede afloop. Het gaat niet alleen om de Nederlandse markt; er moet een internationale aanpak worden ontwikkeld. Binnen enkele weken hopen KPN en FHV het eens te worden.

Er valt nog weinig te zeggen over strategie en media-aanpak. Eerder dit jaar werden onder leiding van marketingbaas Frans Cornelis een aantal opmerkelijke wijzigingen doorgevoerd, zoals het loslaten van het succesvolle duo Maarten Spanjer en Rijk de Gooyer en het verruilen van reclamezendtijd op de publieke omroepen voor commerciële zenders. Ook het loslaten van voetbalsponsoring heeft zijn weerslag op de communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in