FHV Group voorlopig ‘winnaar’ KPN


Het gaat om het deel van het miljoenenaccount dat de afgelopen dertig jaar bij PPGH JWT was ondergebracht. Daar ontstond een conflictsituatie nadat JWT internationaal KPN-concurrent Vodafone binnenhaalde. Het media-account van KPN Telecom stond buiten de competitie en blijft vooralsnog bij Mindshare.
FHV’s Jacques Kuyf is ‘blij en trots’ en zegt het volste vertrouwen te hebben in een goede afloop. Het gaat niet alleen om de Nederlandse markt; er moet een internationale aanpak worden ontwikkeld. Binnen enkele weken hopen KPN en FHV het eens te worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr valt nog weinig te zeggen over strategie en media-aanpak. Eerder dit jaar werden onder leiding van marketingbaas Frans Cornelis een aantal opmerkelijke wijzigingen doorgevoerd, zoals het loslaten van het succesvolle duo Maarten Spanjer en Rijk de Gooyer en het verruilen van reclamezendtijd op de publieke omroepen voor commerciële zenders. Ook het loslaten van voetbalsponsoring heeft zijn weerslag op de communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid