Mora kiest voor S-W-H
S-W-H volgt Lowe (Lowe Kuiper & Schouten) op als bureau van Mora. Aan de keuze ging een uitgebreide oriëntatieronde vooraf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de eindronde versloeg S-W-H Result DDB en het Belgische LG&F. Na achttien jaar bij Lowe (Kuiper en Schouten) werd in november 2002 besloten om van bureau te veranderen. Lowe heeft het Mora-merk zeer succesvol geïntroduceerd met de Cora-campagne, zegt marketing manager Andries Zachariasse van Mora. Over het nieuwe bureau zegt hij: ‘De passie en de creatieve voorstellen van S-W-H bleken het best aan te sluiten bij de passie en de ambities van Mora.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het najaar van 2003 start een geheel nieuwe campagne voor Mora.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid