Overslaan en naar de inhoud gaan

Molenaar coo Online bij Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers heeft Paul Molenaar benoemd tot chief operations officer Online en Media Innovatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij start per 1 november. Molenaar blijft ook aan als chief executive officer van dochteronderneming ilse media groep.
De functie van coo Online en Media Innovatie ‘past in de strategie van Sanoma Uitgevers om focus in haar bedrijfsactiviteiten aan te brengen’. In deze nieuwe functie is Molenaar verantwoordelijk voor alle online en nieuwe media activiteiten van Sanoma Uitgevers.

related partner content for mobile comes here

‘Zijn visie, leiderschapskwaliteiten en prestaties in de mediawereld waren voor mij aanleiding om Paul te selecteren voor deze functie. Hij is de perfecte keus om onze online en nieuwe media inspanningen te leiden en de resultaten op deze terreinen verder te ontwikkelen’, aldus Dick Molman, ceo van Sanoma Uitgevers.
Molenaar: ‘Ik ervaar het als een kans voor zowel Sanoma als mijzelf om juist nu ‒ samen met de internetexperts binnen alle geledingen van Sanoma Uitgevers - een bedrijfsbrede koers uit te zetten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in