Meer werkzoekenden op sociale media
Werkzoekenden oriënteren zich steeds sterker op sociale media. In het eerste kwartaal van dit jaar zocht volgens onderzoek van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vacaturesites zijn het meest gebruikte kanaal bij het zoeken naar een baan (55 procent). Op de tweede plaats staan open sollicitaties (38 procent), gevolgd door het eigen netwerk (34 procent). Dagbladen doen het ook nog steeds goed voor 30 procent van de beroepsbevolking. Vooral 50-plussers vertrouwen nog veel op traditionele kanalen. Volgens Intelligence Group vinden ze daardoor minder vacatures.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid