Overslaan en naar de inhoud gaan

McKinsey met FHV, NRC en AD in onderzoek

Onder de naam 21minuten.nl zijn McKinsey&Company, Planet Internet, NRC Handelsblad, Algemeen Dagblad, FHV BBDO en MSN gisteren online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De exploitanten spreken van een onafhankelijk en belangeloos initiatief. ‘Nederland staat voor de enorme opgave om de welvaart te behouden voor onze toekomstige generaties terwijl economische groei achterblijft en de druk van vergrijzing en internationale concurrentie toeneemt. 21minuten.nl geeft alle inwoners van Nederland de gelegenheid om hun mening te geven over de maatregelen die nodig zijn om de concurrentiekracht van Nederland te vergroten’, zegt Marc van Rooijen, senior partner van McKinsey&Company.

related partner content for mobile comes here

De antwoorden op 21minuten.nl moeten de politiek en sociale partners inzicht geven in hoe Nederlanders over de toekomst van Nederland denken en voor welke maatregelen wel of geen draagvlak bestaat bij verschillende bevolkingsgroepen. Aan bod komen onderwerpen als de situatie op de arbeidsmarkt, de betaalbaarheid van pensioenen en sociale voorzieningen, de ontwikkeling van welvaart, concurrentiekracht en economische groei in Nederland en de kwaliteit van het onderwijs.

Het invullen ervan duurt ongeveer 21 minuten, vandaar de naam.
aangespoord de vragenlijst in te vullen. McKinsey&Company heeft het initiatief tot 21minuten.nl genomen ter gelegenheid van zijn
veertigjarig bestaan in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in