McKinsey met FHV, NRC en AD in onderzoek


De exploitanten spreken van een onafhankelijk en belangeloos initiatief. ‘Nederland staat voor de enorme opgave om de welvaart te behouden voor onze toekomstige generaties terwijl economische groei achterblijft en de druk van vergrijzing en internationale concurrentie toeneemt. 21minuten.nl geeft alle inwoners van Nederland de gelegenheid om hun mening te geven over de maatregelen die nodig zijn om de concurrentiekracht van Nederland te vergroten’, zegt Marc van Rooijen, senior partner van McKinsey&Company.
De antwoorden op 21minuten.nl moeten de politiek en sociale partners inzicht geven in hoe Nederlanders over de toekomst van Nederland denken en voor welke maatregelen wel of geen draagvlak bestaat bij verschillende bevolkingsgroepen. Aan bod komen onderwerpen als de situatie op de arbeidsmarkt, de betaalbaarheid van pensioenen en sociale voorzieningen, de ontwikkeling van welvaart, concurrentiekracht en economische groei in Nederland en de kwaliteit van het onderwijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Het invullen ervan duurt ongeveer 21 minuten, vandaar de naam.
aangespoord de vragenlijst in te vullen. McKinsey&Company heeft het initiatief tot 21minuten.nl genomen ter gelegenheid van zijn
veertigjarig bestaan in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid