Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Kornberger nieuwe SWOCC fellow

Kornberger is de derde Giep Franzen/SWOCC fellow.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is benoemd omdat hij aldus SWOCC ‘op een originele en diepgaande manier nadenkt over de rol van het merk in organisaties, en in de maatschappij als geheel.

related partner content for mobile comes here

‘Zijn werk verbindt literatuur uit filosofie, economie, sociologie en bedrijfskunde, maar beschrijft ook uitgebreide business cases en interviews met brand- en marketingmanagers.’

Martin Kornberger heeft een PhD in Filosofie van de Universiteit van Wenen. Hij werkte eerder als associate professor for design and management aan de University of Technology in Sydney en als research director van het Creative Industry Innovation Centre van de Australische regering.

Op dit moment is hij hoogleraar Strategie en Organisatie aan de Copenhagen Business School, en gasthoogleraar Marketing aan de Stockholm University en de Vienna University of Economics and Business.

Eerdere SWOCC fellows waren prof. dr. Patrick de Pelsmacker (Universiteit van Antwerpen) en prof. dr. Michael Belch (San Diego State University).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in