
Met andere woorden, je bent net een echte Australian Football-speler.
Australisch telecombedrijf Foxtel heeft samen met het bureau CHE Proximity en Wearable Experiments (We:eX) naar eigen zeggen een T-shirt gemaakt waarmee je kunt voelen hoe een speler zich op het veld voelt.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHet idee is dat het Alert shirt tijdens de live-wedstrijden getoond op Foxtel gedragen kan worden. Real-time data worden via Bluetooth verzonden vanaf een smartphone-app en het shirt wordt gevoed door een lithium-polymer-celbatterij.
Het shirt zet deze gegevens om in sensaties die de spelers tijdens de wedstrijd voelen. Spelers als Scott Pendlebury , Luke Hodge en Trent Cotchin hebben meegedaan aan het onderzoek om te checken hoe het lichaam tijdens belangrijke momenten in het spel reageert.
In het T-shirt zijn de fysieke effecten opgenomen die je voelt als je wordt getackeld, nerveus wordt voordat je een schot neemt en andere lichamelijke inspanningen (zie de video hieronder).
Alert Shirt: Feel what the players feel
Een hele bijzondere wearable.
Mashable twijfelt of het een hoax is. Het is in ieder geval een kekke marketingcampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee