Overslaan en naar de inhoud gaan

Alert shirt: voel je als een Australian football-speler

Je bent nerveus, je hart slaat snel en je ballen (als je die hebt) raken in de twist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met andere woorden, je bent net een echte Australian Football-speler.

related partner content for mobile comes here

Australisch telecombedrijf Foxtel heeft samen met  het bureau CHE Proximity en naar eigen zeggen een T-shirt gemaakt waarmee je kunt voelen hoe een speler zich op het veld voelt.

Het idee is dat het Alert shirt tijdens de live-wedstrijden getoond op Foxtel gedragen kan worden. Real-time data worden via Bluetooth verzonden vanaf een smartphone-app en het shirt wordt gevoed door een lithium-polymer-celbatterij.

Het shirt zet deze gegevens om in sensaties die de spelers tijdens de wedstrijd voelen. Spelers als Scott Pendlebury , Luke Hodge en Trent Cotchin hebben meegedaan aan het onderzoek om te checken hoe het lichaam tijdens belangrijke momenten in het spel reageert.

In het T-shirt zijn de fysieke effecten opgenomen die je voelt als je wordt getackeld, nerveus wordt voordat je een schot neemt en andere lichamelijke inspanningen (zie de video hieronder).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Een hele bijzondere wearable.

twijfelt of het een hoax is. Het is in ieder geval een kekke marketingcampagne.
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in