Magazine over wonen en werken in toekomst


Het magazine wordt verspreid in het zogenaamde Living Tomorrow-huis en via selectieve distributiepunten. Bij de Amsterdam ArenA staat het Living Tomorrow-huis, een futuristisch gebouw waar getoond wordt hoe de nabije toekomst zal veranderen door technologische ontwikkelingen op het gebied van lifestyle, wonen en werken.
‘Via een serie toegankelijke en informatieve artikelen zal het tijdschrift zich richten op ontwikkelingen en producten die de komende jaren waarschijnlijk een belangrijke rol gaan spelen in de manier waarop wij leven’, aldus Edwin Ammerlaan, hoofdredacteur ad interim van het nieuwe magazine.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnder het motto ‘morgen wordt het mooier’ wordt eind 2004 het tijdschrift gelanceerd. Marc van Dijk, directeur Sanoma Custom Publishing: ‘Het tijdschrift is een platform waarop vragen gesteld en beantwoord zullen worden als ‘hoe leven en consumeren we over 15 jaar?’ en ‘hoe ziet de woning er in de toekomst uit?’.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid