Overslaan en naar de inhoud gaan

Magazine over wonen en werken in toekomst

Sanoma Custom Publishing is in samenwerking met Living Tomorrow in Amsterdam een magazine begonnen over wonen en werken in de toekomst. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het magazine wordt verspreid in het zogenaamde Living Tomorrow-huis en via selectieve distributiepunten. Bij de Amsterdam ArenA staat het Living Tomorrow-huis, een futuristisch gebouw waar getoond wordt hoe de nabije toekomst zal veranderen door technologische ontwikkelingen op het gebied van lifestyle, wonen en werken.

related partner content for mobile comes here

‘Via een serie toegankelijke en informatieve artikelen zal het tijdschrift zich richten op ontwikkelingen en producten die de komende jaren waarschijnlijk een belangrijke rol gaan spelen in de manier waarop wij leven’, aldus Edwin Ammerlaan, hoofdredacteur ad interim van het nieuwe magazine.

Onder het motto ‘morgen wordt het mooier’ wordt eind 2004 het tijdschrift gelanceerd. Marc van Dijk, directeur Sanoma Custom Publishing: ‘Het tijdschrift is een platform waarop vragen gesteld en beantwoord zullen worden als ‘hoe leven en consumeren we over 15 jaar?’ en ‘hoe ziet de woning er in de toekomst uit?’.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in