Campagne rookvrije sport van start
Drie abseilers met enorme vlaggen zijn de Euromast in Rotterdam afgedaald en hebben daarmee het grootste rooksignaal van de wereld afgegeven.
Het doel van de campagne is om te komen tot vastgelegde afspraken binnen sportaccommodaties die leiden tot een rookvrije sportsector.
De campagne is een gezamenlijk initiatief van NOC*NSF, STIVORO voor een rookvrije toekomst, het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en de Landelijke Contactraad.
Het campagnemateriaal moet duidelijk maken hoe het is gesteld met de rookafspraken in de accommodatie: een witte vlag betekent dat roken is toegestaan, een gele vlag houdt in dat er beperkingen voor roken gelden en als de rode vlag hangt, mag er niet worden gerookt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet traject naar een rookvrije sport met de bijbehorende campagne moet ertoe leiden dat in de sportsector medio 2006 afspraken over het rookbeleid zijn vastgelegd en dat deze worden nageleefd, zodat iedereen zonder hinder of overlast van tabaksrook kan sporten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid