
Die dag vindt in Utrecht een evenement plaats onder de noemer 'V-day: smullen zonder vlees!' met medewerking van bekende Nederlanders. Zij zullen in de week voorafgaand aan V-day vlees en vis links te laten liggen. De NVB introduceert dan tevens 'de prijs der zotheid' en 'de prijs der zintuigen'.
Het 'Plantaardig offensief' bestaat uit 'De vier V's: Verminderen & Vervangen van Vleesconsumptie en Verfijnen & Verbeteren van vleesalternatieven in een meerjarige V-campagne'. In het nieuwe communicatiebeleid kiest de NVB voor maatschappelijk debat: participatie van consumenten en veranderingen in de markt.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPV-day wordt mede mogelijk gemaakt door de Dierenbescherming, Honig en het ministerie van VROM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee