Overslaan en naar de inhoud gaan

Vegetariërs starten plantaardig offensief

De Nederlandse Vegetariërsbond (NVB) start op 25 september 2004 haar meerjarige campagne: 'Plantaardig offensief'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die dag vindt in Utrecht een evenement plaats onder de noemer 'V-day: smullen zonder vlees!' met medewerking van bekende Nederlanders. Zij zullen in de week voorafgaand aan V-day vlees en vis links te laten liggen. De NVB introduceert dan tevens 'de prijs der zotheid' en 'de prijs der zintuigen'.

related partner content for mobile comes here

Het 'Plantaardig offensief' bestaat uit 'De vier V's: Verminderen & Vervangen van Vleesconsumptie en Verfijnen & Verbeteren van vleesalternatieven in een meerjarige V-campagne'. In het nieuwe communicatiebeleid kiest de NVB voor maatschappelijk debat: participatie van consumenten en veranderingen in de markt.

V-day wordt mede mogelijk gemaakt door de Dierenbescherming, Honig en het ministerie van VROM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in