Overslaan en naar de inhoud gaan

Lassie komt met Sushi Party

Sushi bestellen is duur. Daarom introduceert rijstmerk Lassie de Sushi Party. Epidemie bedacht de bijbehorende campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lassie stelt vast dat bijna iedereen sushi heerlijk vindt: &;De meesten van ons vinden het zelfs zo lekker dat ze het veel vaker willen eten.&; Er zijn echter twee obstakels. Nederlanders vinden het &;best een gedoe&; om zelf sushi te maken en om elke keer de portemonnee te trekken, vinden we te duur: &;Altijdbestellen is een duur alternatief.&;

related partner content for mobile comes here

De oplossing die Lassie aandraagt luidt, doe zoals men in Japan doet: &;Als je daar een feestje geeft of vrienden thuis uitnodigt, maakt iedereen de sushi gewoon zelf aan tafel. Zo’n Sushi Party kan je nu ook makkelijk thuis geven dankzij Lassie.&;

Middels (bureau: Epidemie), laat Lassie Nederlanders kennis maken met deze andere manier van sushi eten. Epidemie: &;Te beginnen door vooraanstaande foodbloggers & BN-ers uit te nodigen voor de eerste Sushi Party in Nederland.&; Daarmee werden volgens het bureau vervolgens tienduizenden volgers geïnspireerd.

Bekijk hier de beelden van de eerste Sushi party:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in