Overslaan en naar de inhoud gaan

Koot start eigen onderneming

Na vijf jaar werkzaam te zijn geweest als sales director Multimediaconcepten bij SBS Broadcasting is Gert Koot (46) per 1 oktober uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Je ziet duidelijk een verschuiving van de inzet van traditionele middelen naar een brede, vaak multimediale, invulling. Tv is nog wel steeds de grote aanjager, maar in combinatie met andere kanalen kun je merken met name op emotioneel vlak meer lading geven’, legt Koot uit. Volgens hem wordt het in de toekomst steeds belangrijker een multimediaal platform te creëren. De opkomst van nieuwe zenders, digitale technieken en consumenten die steeds moeilijker bereikbaar worden vormen hiervoor het bewijs.

related partner content for mobile comes here

Koot blijft verbonden aan SBS Broadcasting, dat hem de opdracht heeft gegeven het evenement ENECO Stralend Nederland te begeleiden. Hij was eerder werkzaam bij diverse reclameadviesbureaus, zoals Bartels/Verdonk, Kern, Habbema & Yap, Wave en Saatchi & Saatchi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in