Kobalt en B&SC in 'advertiser involved content'


Kobalt en B&SC gaan bekijken of er voor Kobalt-klanten mogelijkheden zijn om hun merk en/of boodschap te communiceren via content (bijvoorbeeld door het overnemen, ontwikkelen of meefinancieren van een programmaformat). Daarnaast helpen zij klanten bij de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van deze ‘interessante maar ook moeilijk grijpbare vorm van communicatie’.
B&SC is het zusterbedrijf van MM&MO, waarmee Kobalt al samenwerkt op het gebied van geïntegreerde marketing- en communicatieplanning. B&SC specialiseert zich in het koppelen van adverteerders met voor hen toegesneden (media)content, in de breedste zin van het woord.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet medium 'advertiser involved content' werd tot voor kort als sluitpost van het mediabudget gebruikt. Maar volgens Kobalt bleek uit onderzoeken dat proposities die verpakt zijn in een redactionele omgeving met regelmaat effectiever zijn dan de traditionele vormen van adverteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid