Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt en B&SC in 'advertiser involved content'

Kobalt Media Services en Barter & Sponsor Company (B&SC) gaan zich samen bezighouden met het ontwikkelen van zogenaamde 'advertiser…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kobalt en B&SC gaan bekijken of er voor Kobalt-klanten mogelijkheden zijn om hun merk en/of boodschap te communiceren via content (bijvoorbeeld door het overnemen, ontwikkelen of meefinancieren van een programmaformat). Daarnaast helpen zij klanten bij de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van deze ‘interessante maar ook moeilijk grijpbare vorm van communicatie’.

related partner content for mobile comes here

B&SC is het zusterbedrijf van MM&MO, waarmee Kobalt al samenwerkt op het gebied van geïntegreerde marketing- en communicatieplanning. B&SC specialiseert zich in het koppelen van adverteerders met voor hen toegesneden (media)content, in de breedste zin van het woord.

Het medium 'advertiser involved content' werd tot voor kort als sluitpost van het mediabudget gebruikt. Maar volgens Kobalt bleek uit onderzoeken dat proposities die verpakt zijn in een redactionele omgeving met regelmaat effectiever zijn dan de traditionele vormen van adverteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in