Kesselskramer ontwerpt nieuwe identiteit NPS
KesselsKramer tekende voor het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl van de NPS, makers van programma's als Pauw & Witteman, Premtime, Klokhuis, Sesamstraat en Andere Tijden.
De omroep wil meer herkend worden als afzender van deze programma's: 'In een 'verwilderd medialandschap' wil de NPS een helder kwaliteitslabel voor kijkers en luisteraars zijn'.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKesselskramer ontwikkelde een nieuwe identiteit en campagne 'waarin de inhoud centraal staat', aldus het themabureau.
Diversiteit is daarbij een kernwoord: identiteit en communicatie moeten net zo divers zijn als de programma's zelf.
Het bureau koos ervoor om de inhoud van de programma's letterlijk in de uitingen terug te laten komen. Het logo heeft nu wel een vaste vorm, maar krijgt steeds een andere invulling.
Ook de themaregel van de campagne is nooit hetzelfde. NPS bepaalt de invulling.
De nieuwe huisstijl verschijnt onder andere als 'screenbug' en in alle communicatie.
Een aantal logo's heeft ook geluid. 310k deed de creatie van deze soundlogo's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid