KAYAK kiest voor TBWA
Reisvergelijkingssite KAYAK heeft na een bureaupitch gekozen voor TBWA Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KAYAK, 'number one travel tool', heeft TBWA na een pitch aangewezen om een campagne te ontwikkelen op Europees niveau. De pitch werd begeleid door het Spaanse Grupo Consultores (Madrid). TBWA Amsterdam nam het in 'de finale' op tegen twee Duitse bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De opdracht behelst zowel strategie als creatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTBWA-voorman Simon Neefjes zegt dat het een belangrijke win voor het bureau is. 'We zijn echt superblij, KAYAK is een prachtig merk, nummer één in de Verenigde Staten. KAYAK combineert de beste technologie met een duidelijk focus en een grote liefde voor creatief werk.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid