Overslaan en naar de inhoud gaan

(Boek) Bouwen aan organisatie identiteit

Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties in de 21ste eeuw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het nieuwe boek van Tibor van Bekkum, oprichter van adviesbureau Valuebridge, legt hij op basis van een wetenschapelijk fundament en aan de hand van een aantal praktijkcases hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit.

related partner content for mobile comes here

Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief, aldus Van Bekkum. ‘Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering.’

"Eindelijk een boek dat laat zien dat een merk te belangrijk is om alleen overgelaten te worden aan marketeers," stelt Nanne Bos, Head of Global Branding bij ING na lezing van het boek.
Aanleiding voor 180sec.tv om de volgende opname te maken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

.

Het boek 'Bouwen aan organisatie identiteit' wordt uitgegeven door Adfo Groep. Meer informatie over het boek is .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in