Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris Aperghis (MTV) naar G-Star

Hij was pas net algemeen directeur bij MTV Networks, maar vertrekt nu toch per 1 januari 2009 naar G-Star.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij was pas net algemeen directeur bij , maar vertrekt nu toch per 1 januari 2009 naar .

Joris Aperghis wordt bij G-Star Chief Marketing Officer en wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het jeansmerk.

Niels Baas, lid van de Nederlandse MTV-directie, neemt begin 2009 de taak van general manager van MTV Networks Nederland over.

Joris Aperghis (40) over zijn nieuwe aanstelling bij G-star en het vertrek bij MTV Networks Nederland: 'Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk is een lang gekoesterde droom van mij.

'Na ruim 3 jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat. Ik hoop nog vaak bij MTV over de vloer te komen, als klant of anderszins'.

Niels Baas (35) geldt als één van de 'kweekvijvertalenten' van MTV Networks. Baas begon ruim vijf jaar geleden als account director op Advertising Sales, en had daarna leidinggevende functies als Channel Director TMF en Head of Digital Media. Hij is thans verantwoordelijk voor alle creatieve en productie-afdelingen van de Nederlandse operatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in