Overslaan en naar de inhoud gaan

Gay Krant houdt wedstrijd creatieven

De Gay Krant houdt een wedstrijd voor reclamecreatieven. De opdracht is: Maak - voor een bestaande klant van het bureau - een uiting die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De krant vindt dat er een wedstrijd moet komen, omdat gays een kapitaalkrachtige en trendsettende doelgroep vormen, 'maar er zijn nauwelijks advertenties die specifiek op deze doelgroep zijn afgestemd'.

related partner content for mobile comes here

De beste 10 uitingen (de nominaties) worden geplaatst in de Gay Krant. Aangevuld door een kort interview met de verantwoordelijke creatieven. Uit de 10 nominaties wordt de winnaar gekozen. Het creatieve team dat wint krijgt een geheel verzorgd weekend Barcelona.

De jury bestaat uit Romke Oortwijn (creatief directeur N=5), Jacques Kuyf (algemeen directeur FD&BNR), Henk Krol (hoofdredacteur/ uitgever Gay Krant) en Astrid Prummel (adjunct-hoofdredacteur Adformatie). Het juryrapport verschijnt in het eerste nummer van 2009. De beste uiting wordt ook in dat nummer opnieuw geplaatst.

Verantwoordelijk voor deze actie en bijbehorende campagne (zie afbeelding) is RadeMakkers (creatie Lodewijk van der Peet en Marc Linderhof).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in