
De krant vindt dat er een wedstrijd moet komen, omdat gays een kapitaalkrachtige en trendsettende doelgroep vormen, 'maar er zijn nauwelijks advertenties die specifiek op deze doelgroep zijn afgestemd'.
De beste 10 uitingen (de nominaties) worden geplaatst in de Gay Krant. Aangevuld door een kort interview met de verantwoordelijke creatieven. Uit de 10 nominaties wordt de winnaar gekozen. Het creatieve team dat wint krijgt een geheel verzorgd weekend Barcelona.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe jury bestaat uit Romke Oortwijn (creatief directeur N=5), Jacques Kuyf (algemeen directeur FD&BNR), Henk Krol (hoofdredacteur/ uitgever Gay Krant) en Astrid Prummel (adjunct-hoofdredacteur Adformatie). Het juryrapport verschijnt in het eerste nummer van 2009. De beste uiting wordt ook in dat nummer opnieuw geplaatst.
Verantwoordelijk voor deze actie en bijbehorende campagne (zie afbeelding) is RadeMakkers (creatie Lodewijk van der Peet en Marc Linderhof).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee