Overslaan en naar de inhoud gaan

VerjaardagsKaartenMaakMachine TNT Post

TNT Post komt met de VerjaardagsKaartenMaakMachine. Op een speciale site kan men een unieke felicitatie maken en deze per post versturen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TNT Post komt met de VerjaardagsKaartenMaakMachine. Op een kan men een unieke felicitatie maken en deze per post versturen.

related partner content for mobile comes here

De online applicatie wordt de komende tijd gepromoot via en . Het concept voor de online VerjaardagsKaartenMaakMachine is bedacht en gerealiseerd door Qi.
Jeroen Siegerink, business development manager van TNT Post: 'Mensen vinden het versturen en ontvangen van een verjaardagskaart nog steeds erg leuk. Een kaartje valt op, en wordt meer gewaardeerd dan bijvoorbeeld een sms'je. Maar we merken dat vooral de jonge doelgroep minder snel een kaart koopt in de winkel, maar deze liever online maakt.'
De VerjaardagsKaartenMaakMachine biedt een verzameling kaarten en (vintage) foto’s waaruit de verzender er één kiest. De kaart wordt persoonlijk door het toevoegen van feestelijke extra’s en het beschrijven van de kaart met een verjaardagswens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in