JongeHonden featuring Martin Gaus


Stichting JongeHonden presenteert aan begin van het nieuwe reclamejaar een nieuw bestuur. Het bestuur bestaat uit Mark van der Heijden, Marlies Touw, Thomas Overweg, Oscar Flinterman, Carlijn Middelweerd, Jasper Distel en John Vonk.
Het t thema dat het kersverse bestuur heeft gekozen luidt: ‘Next Level’. Het thema verklaard door de jongen honden: ‘Next Level is volgens de 7 bestuursleden een mentaliteit, “a way of living”. Next Level betekent: voor de allerbeste merken pitchen. Next Level betekent tandje erbij, nóg harder werken en bouwen aan je geliefde portfolio. En bij Next Level hoort ook een nieuwe manier van inleveren. Tot voor kort gebeurde dit nog fysiek met foamboards bij een reclamebureau. Nu kan dit online, heel simpel op de site van JongeHonden. Die ook een vette upgrade heeft gekregen, geheel in stijl van het Next Level thema.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOmdat er steeds nieuwe creatieven het vak inrollen die nog nooit van Stichting JongeHonden hebben gehoord, is er nu een filmpje van een minuut gemaakt waarin wordt uitgelegd wat JongeHonden is. Martin Gaus werd bereid gevonden om het filmpje in te spreken. (Zie hieronder.) Ook de (vernieuwde) site van JongeHonden is geheel Next Level.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid