Overslaan en naar de inhoud gaan

JongeHonden featuring Martin Gaus

Het nieuwe bestuur heeft dit jaar gekozen voor het thema Next Level.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stichting JongeHonden presenteert aan begin van het nieuwe reclamejaar een nieuw bestuur. Het bestuur bestaat uit Mark van der Heijden, Marlies Touw, Thomas Overweg, Oscar Flinterman, Carlijn Middelweerd, Jasper Distel en John Vonk.

related partner content for mobile comes here

Het t thema dat het kersverse bestuur heeft gekozen luidt: ‘Next Level’. Het thema verklaard door de jongen honden: ‘Next Level is volgens de 7 bestuursleden een mentaliteit, “a way of living”. Next Level betekent: voor de allerbeste merken pitchen. Next Level betekent tandje erbij, nóg harder werken en bouwen aan je geliefde portfolio. En bij Next Level hoort ook een nieuwe manier van inleveren. Tot voor kort gebeurde dit nog fysiek met foamboards bij een reclamebureau. Nu kan dit online, heel simpel op de site van JongeHonden. Die ook een vette upgrade heeft gekregen, geheel in stijl van het Next Level thema.’

Omdat er steeds nieuwe creatieven het vak inrollen die nog nooit van Stichting JongeHonden hebben gehoord, is er nu een filmpje van een minuut gemaakt waarin wordt uitgelegd wat JongeHonden is. Martin Gaus werd bereid gevonden om het filmpje in te spreken. (Zie hieronder.) Ook de (vernieuwde) van JongeHonden is geheel Next Level.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in