Johnson & Johnson kiest voor Triple Double
Johnson & Johnson Vision Care heeft sponsoractiviteiten voor de FIFA World Cup ondergebracht bij Triple Double.
Na een bureauoriëntatie heeft Johnson & Johnson Vision Care gekozen voor Triple Double. Het sportmarketingbureau zal de FIFA World Cup sponsoring in de Benelux gaan activeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het lenzenmerk Acuvue mag exclusief gebruik maken van de FIFA World Cup rechten. Hiermee debuteert de lenzenfabrikant als voetbalsponsor.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMarie-Jolein Kim, Marketing Manager Vision Care Benelux, zegt over de nieuwe samenwerking: 'Het WK Voetbal heeft in onze markt zo'n impact dat we deze kans niet onbenut willen laten. We hebben veel vertrouwen in de campagne die Triple Double heeft voorgesteld.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid