Overslaan en naar de inhoud gaan

Pascal Gilet volgt Philip de Ridder op bij Heineken NL

Philip de Ridder kondigt vandaag aan per 31 maart te stoppen als algemeen directeur Heineken Nederland. Pascal Gilet volgt hem op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philip de Ridder (57, foto rechts) werkte 29 jaar bij Heineken Nederland. Hij begon in 1983 als management trainee. In 1993 werd hij benoemd tot directeur van Heineken Far East in Singapore en als zodanig verantwoordelijk voor de export van het Heinekenmerk in Azië. Een jaar later keerde hij echter weer terug om in Nederland als directeur horeca de integratie van meer dan 100 overgenomen kleine horeca distributeurs te leiden en hiermee vorm te geven aan een gespecialiseerd Horecabedrijf.

related partner content for mobile comes here

In 2000 werd Philip benoemd tot algemeen directeur van Vrumona.  In 2006 werd hij directeur van Heineken Nederland.

Pascal Gilet (50) is op dit moment nog managing director Heineken West Europa. In 2000 startte hij bij Heineken als marketingdirecteur Frankrijk. Daarvoor werkte hij onder andere bij Kraft Foods en Bic. Gilet werd in 2004 dankzij benoemd tot global marketing manager voor het Heinekenmerk in Amsterdam en in 2006 tot Commercieel Directeur voor West Europa.

In 2010 werd hij algemeen directeur van Alken-Maes in België, een functie die hij in mei 2013 verruilde voor zijn huidige functie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in