Overslaan en naar de inhoud gaan

Innocent drinks naar M2Media & More

Innocent drinks heeft zijn mediabelangen per direct ondergebracht bij M2Media & More in Hilversum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

M2Media gaat op fullservice basis de media verzorgen voor innocent drinks. Vorige week is een tv-campagne van start gegaan. Innocent drinks, opgericht in 1998, is in een paar jaar tijd uitgegroeid tot

related partner content for mobile comes here

marktleider in de smoothiemarkt.

Het merk heeft zich de afgelopen jaren vooral gericht op de out of home-markt en is onder andere verkrijgbaar bij de Bijenkorf, Coffee Company, Grab & Fly Schiphol en Hot & Cold. Sinds kort richt innocent zich ook actief op de thuisgebruiker. De smoothiemakers hebben nieuwe literpakken en smoothies voor kinderen aan hun assortiment toegevoegd.

De mediacampagne van innocent is gericht op de ondersteuning van alle kanalen. De marketing voor innocent in Nederland wordt gedaan door Bickery Food Group. Het account komt van Kobalt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in