Overslaan en naar de inhoud gaan

Imago: luister naar de ongekleurde verhalen

Vervelend genoeg voor marketeers kun je een bedrijfsreputatie niet zomaar beïnvloeden met een geinige winkelactie. Terwijl uit allerlei…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En dus worden pr-afdelingen steeds belangrijker, en wordt de p van publiciteit al jarenlang beschouwd als belangrijke vijfde p van de marketingmix.

related partner content for mobile comes here

De beste manier om te achterhalen wat je corporate imago is, is luisteren naar hoe consumenten spontaan over jouw merk praten en lezen wat journalisten over je onderneming opschrijven. Dat zijn de ongekleurde verhalen die aangeven wat de werkelijke perceptie is die je reputatie bepaalt.

Bron: MIT Sloan Management Review

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in