MySpace zet de aanval in op iTunes


MySpace sloot afgelopen weekend een deal met vier stevige sponsors: McDonald's, Toyota, Sony Pictures en het verzekeringsbedrijf State Farm. De bedrijven zouden, volgens MySpace zelf vele miljoenen dollars investeren.
McDonald's zou vooral gratis songs sponsoren; Toyota zou dan weer evenementen organiseren onder de noemer Toyota Tuesdays, waarbij eveneens gratis songs worden aangeboden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMyspace Music heeft de steun van de muziekindustrie. Het bedrijf is een joint venture tussen de grote platenlabels Sony BMG, Warner Music en Universal Music.
EMI is de enige grote speler die tot nu toe weigerde te tekenen. Dat betekent dat de labels een stevig deel krijgen van alle reclame-inkomsten én van de verkoop van muziek.
Chris DeWolfe, de CEO van Myspace, zei dat Myspace Music in september van start zou gaan. Wanneer de site precies gelanceerd wordt is nog niet duidelijk.
Souce: TechCrunch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid