Uitslag poll: SBS doet raar met reclame voor eigen programma's
De marketeers hebben zich duidelijk uitgesproken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe effectief of interessant het fenomeen ook mag zijn om mensen naar je programma's te trekken door in de hoofdfilm in te breken met een jolige Gerard Joling, we vinden het helemaal niets.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
We vroegen wat de marketeers er van vonden dat SBS binnendringt in de eigen speelfilms met een Joling die echt groot in het beeld zakt en de kijker het zicht op de hoofdfilm ontneemt. Zeven keer per film...
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS314 stemmen kwamen binnen en 86 procent vindt het echt ziek.
Slechts 14 procent denkt dat het wel zal wennen.
Je kunt je afvragen of die hinderlijke pop ups op de tv wel echt werken als de afkeer zo groot is. Tijd voor een dieper onderzoek?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid