Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: SBS doet raar met reclame voor eigen programma's

De marketeers hebben zich duidelijk uitgesproken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe effectief of interessant het fenomeen ook mag zijn om mensen naar je programma's te trekken door in de hoofdfilm in te breken met een jolige Gerard Joling, we vinden het helemaal niets.

related partner content for mobile comes here

We vroegen wat de marketeers er van vonden dat SBS binnendringt in de eigen speelfilms met een Joling die echt groot in het beeld zakt en de kijker het zicht op de hoofdfilm ontneemt. Zeven keer per film...

314 stemmen kwamen binnen en 86 procent vindt het echt ziek.

Slechts 14 procent denkt dat het wel zal wennen.

Je kunt je afvragen of die hinderlijke pop ups op de tv wel echt werken als de afkeer zo groot is. Tijd voor een dieper onderzoek?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in