Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: we zijn gelukkig met Paul Polman

Waarom is die man zo populair?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarom verwacht iedereen dat hij Unilever gaat revitaliseren?

related partner content for mobile comes here

Omdat hij het vrij goed deed bij P&G? Dé concurrent van Unilever waar ze veel gestructureerder en agresssiever te keer gaan?

Of omdat hij bij het wat stijve en formele Nestlé nauwlettend op de cijfers lette?

We peilden de stemming over de komst van Paul Polman naar Unilever als nieuwe ceo en de eerste van buiten in de lange geschiedenis van het voormalige Brits-Nederlandse concern.

119 mensen stemden en 56 procent vindt het geweldig, eindelijk weer een Nederlander aan het roer van het margarine en deodorant-bedrijf. Dat chauvinisme begrijpen we.

33 procent staat ook te klappen langs de lijn, want Polman 'is kundig'.

Dus 89 procent is helemaal tevreden. Dat legt de lat ernstig hoog voor de nieuwkomer, die de weg nog niet kent in Londen (lees: niet weet wie hij op de apenrots mag én kan passeren en wie vooral niet).

11 procent vindt het afwachten wat PP gaat doen, 'want Nestle en P&G zijn toch andere bedrijven dan Unilever'.

We houden het in de gaten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in