Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: Prinsjesdagembargo

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het Prinsjesdagembargo. Zaterdag jl. publiceerde NRC Handelsblad de complete begroting…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het Prinsjesdagembargo. Zaterdag jl. publiceerde NRC Handelsblad de complete begroting van 2009 in de krant en op de website. De hoofdredacties van de meeste kranten en tv-redacties hebben daarna overleg gepleegd en besloten zich aan het embargo van de RVD te houden. De stelling: ‘De actie van NRC bewijst dat het Prinsjesdagembargo zinloos is’ (zie homepage rechterkolom en zie ook opiniestuk )

related partner content for mobile comes here

De stelling van vorige week luidde 'Pauw en Witteman uitnodigen in Uruzgan is een geniale zet van Defensie'. Daarin werd blijkbaar weinig controverse gevonden. Een ruime meerderheid van 90 procent stemde voor ‘Inderdaad, dit soort propaganda is een beproefde strategie’. Een minderheid van 10 procent oordeelde anders en koos voor ‘Nee, ze hebben twee wolven in schaapskleren binnengehaald’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in