KPN komt met opvolger Goeiemoggel
In de nieuwe commercial 'Dongel' proberen trekken de werknemers van de afdeling transploft erop uit om mobiel te werken. 'Heren, de tijd van Goeiemoggel is voorbij', zo begint de baas, maar al snel blijkt dit een illusie te zijn. Woordgrappen als 'interneppen', 'alstublaft' en 'vrachtwagel' zijn al snel gemaakt door een passerende grapjas.
N=5 en KPN lanceerden de succesvolle #039;Goeiemoggel'">'Goeiemoggel'-campagne vorig jaar november en wonnen daarmee zo'n beetje alle Nederlandse prijzen. Opvallend is dat KPN juist met een campagne voor de zakelijke markt, een grote publiekshit scoorde. N=5 is het enige bureau uit het Nationaal Telecom Team (dat verder bestond uit Lowe en They) dat nog actief is voor KPN. TBWA\ is verantwoordelijk voor de consumentencampagnes van KPN.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid