Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN komt met opvolger Goeiemoggel

Bijna een jaar na de grote hit Goeiemoggel komt KPN met de opvolger om mobiel werken onder de aandacht te brengen. Reclamebureau N=5 maakte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe commercial 'Dongel' proberen trekken de werknemers van de afdeling transploft erop uit om mobiel te werken. 'Heren, de tijd van Goeiemoggel is voorbij', zo begint de baas, maar al snel blijkt dit een illusie te zijn. Woordgrappen als 'interneppen', 'alstublaft' en 'vrachtwagel' zijn al snel gemaakt door een passerende grapjas.

related partner content for mobile comes here

N=5 en KPN lanceerden de succesvolle ;Goeiemoggel&;">'Goeiemoggel'-campagne vorig jaar november en wonnen daarmee zo'n beetje alle Nederlandse prijzen. Opvallend is dat KPN juist met een campagne voor de zakelijke markt, een grote publiekshit scoorde. is het enige bureau uit het Nationaal Telecom Team (dat verder bestond uit Lowe en They) dat nog actief is voor KPN. is verantwoordelijk voor de consumentencampagnes van KPN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in