IAB bekijkt fusie met EIAA
Het IAB onderzoekt of ze op Europees niveau kan fuseren met de vergelijkbare branchevereniging EIAA, waar onder meer Tiscali, Wunderloop en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Emerce. Beide hopen voor het einde van het jaar een beslissing te kunnen nemen over de fusie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Jeroen Mann, bij IAB Nederland verantwoordelijk voor buitenlandse betrekkingen: ‘Een fusie zou logisch zijn. We worden sterker in onderzoek en kennis over mediabestedingen en online consumptie.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIAB Europa wordt gevormd door 13 Europese landen. Op landenniveau verandert er niets bij een samensmelting. Wel krijgen de IAB’s toegang tot specifiekere marktkennis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid