Overslaan en naar de inhoud gaan

Heeft mobile advertising haar verwachtingen waargemaakt?

De laatste jaren vlogen de mobile advertising verwachtingen ons om de oren. Het ene na het andere explosieve groeicijfer heeft een ware…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betreffen cijfers van Amerikaanse mobile advertising uitgaven, aangezien er zeer beperkte informatie is over Nederland en andere Europese landen. eMarketer heeft eind 2012 aangegeven dat de daadwerkelijke mobile advertising uitgaven in de VS vorig jaar net boven de $4 miljard uitsteken. IAB zit daar net met 10 procent onder.

related partner content for mobile comes here

De meeste gerenommeerde onderzoeksbureaus spraken zo'n 3-4 geleden hun verwachting uit over de Amerikaanse mobile advertising markt en blijken er flink naast te zitten. had zelfs hele hoge verwachtingen van mobiel adverteren. Is Mobile Advertising net zo onvoorspelbaar als het weer of dienen we gewoon de verwachtingen van al die onderzoeksbureaus met een korreltje zout te nemen? Door de enorm snelle mobiele ontwikkelingen is het gewoonweg niet mogelijk om zo ver in de toekomst te kijken. Sommige verwachtingen werden uitgesproken toen het eerste Android net op de markt was en de app economie pas net op gang begon te komen.

Door de grote verschillen in de verwachtingen in het verleden is niet goed aan te geven of mobile advertising zijn verwachtingen heeft waargemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in