Overslaan en naar de inhoud gaan

Google Nederland weg bij Whizpr, kiest voor Glasnost

Amsterdams bureau gaat tech-gigant bijstaan in onder meer PR en campagne-ontwikkeling
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Google-account zat bij het Wageningse bureau Whizpr.

Google heeft voor Glasnost gekozen, volgens het begeleidende bericht, vanwege de 'energieke dynamiek en het creatieve vermogen om PR-concepten succesvol te bedenken en uit te voeren'.

Cindy Penders, communicatiemanager van Google: 'Glasnost wist ons te overtuigen met een creatieve denkwijze, een sterk trackrecord en kennis en contacten in een brede doelgroep aan media en influencers.'

Wouter Glaser (foto), directeur en oprichter van Glasnost, is 'ontzettend trots om voor Google aan de slag te mogen, een organisatie die letterlijk voorop loopt in de digitale wereld van nu'.

Hij noemt het een mijlpaal in het zesjarig bestaan van zijn bureau. Glasnost telt 20 medewerkers. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in