Glamour verkoopt ruim 151 duizend exemplaren
Het nieuwe fashion magazine Glamour, dat op 1 september 2005 werd gelanceerd, heeft van het eerste nummer 151.324 exemplaren verkocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Nederlandse editie van Glamour wordt onder licentie uitgegeven door G+J Nederland, dat eerder National Geographic en Quest op de markt zette.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Glamour (eigendom van uitgever Condé Nast), richt zich op jonge vrouwen van 20 tot 35 jaar en bereikt wereldwijd 12 miljoen lezers.
De onderwerpen in het tijdschrift (voor 1,95 euro te koop) zijn mode & beauty, celebrities, relaties & lifestyle. De vrouw die Glamour leest vindt volgens de redactie hierin verschillende modestijlen terug die ze gebruikt als inspiratie: Chanel met Zara, Prada met H&M.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoofdredactrice Karin Swerink over Glamour: 'Glamour voelt als een patatje met champagne.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid