Overslaan en naar de inhoud gaan

Schreeuwmail

Bol.com maakte van de brulbrief uit Harry Potter een digitale versie: de SchreeuwMail.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

maakte van de brulbrief uit Harry Potter een digitale versie: de .

related partner content for mobile comes here

De virale actie dient ter promotie van de Nederlandse versie van de laatste Harry Potter: Harry Potter en de halfbloed prins, die vanaf 19 november in de winkel ligt. Consumenten kunnen via de Schreeuwmail een exemplaar reserveren. Het boek valt dan op de dag van verschijnen op de mat.

Geinteresseerden kunnen een standaard SchreeuwMail versturen naar vrienden of er zelf eentje samenstellen.

De lancering valt overigens een maand na de en dat is geen toeval. De organisatoren van beide evenementen waren namelijk bang dat als de lancering vlak voor of in de kinderboekenweek (die dit jaar het thema Magie had) zou vallen, mensen alleen nog maar Harry Potter zouden kopen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in