Gezondheidskrant moet info voor allen toegankelijk maken


De krant heeft als doel Nederland gezonder te maken. Initiatiefnemer is ondernemer in de levensmiddelenindustrie Peter Karsten, die zelf de strijd tegen kanker heeft overleefd. Karsten is ook mede-oprichter van de Stichting Cancer Center Amsterdam, onderdeel van het VU medisch centrum in Amsterdam.
Het is zijn persoonlijke missie de zorg te veranderen, zodat iedereen gelijke kansen krijgt. Ook vindt Karsten dat kennis over preventie en behandelmethoden niet voor iedereen helder en beschikbaar is. De krant moet verantwoorde informatie toegankelijk maken voor iedereen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Gezondheidskrant van Nederland wordt inhoudelijk ondersteund door een raad van advies, met daarin onder meer CORPUS, reis door de mens; Voedingscentrum Nederland; Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde; Paul Rosenmöller, Convenant Gezond gewicht en Prof. Dr. Jo Hautvast, erelid Gezondheidsraad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid