Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezondheidskrant moet info voor allen toegankelijk maken

Zaterdag jl verscheen de eerste uitgave van De Gezondheidskrant van Nederland met informatie, feiten en tips over gezond leven. Als bijlage…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De heeft als doel Nederland gezonder te maken. Initiatiefnemer is ondernemer in de levensmiddelenindustrie Peter Karsten, die zelf de strijd tegen kanker heeft overleefd. Karsten is ook mede-oprichter van de Stichting Cancer Center Amsterdam, onderdeel van het VU medisch centrum in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Het is zijn persoonlijke missie de zorg te veranderen, zodat iedereen gelijke kansen krijgt. Ook vindt Karsten dat kennis over preventie en behandelmethoden niet voor iedereen helder en beschikbaar is. De krant moet verantwoorde informatie toegankelijk maken voor iedereen.

De Gezondheidskrant van Nederland wordt inhoudelijk ondersteund door een raad van advies, met daarin onder meer CORPUS, reis door de mens; Voedingscentrum Nederland; Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde; Paul Rosenmöller, Convenant Gezond gewicht en Prof. Dr. Jo Hautvast, erelid Gezondheidsraad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in