Habbekrats ontwikkelt campagne Het Parool
In de campagne wordt de nadruk gelegd op het feit dat 'Het Parool als geen ander weet wat er speelt in de stad.' In het persbericht valt te lezen: 'Het Parool is de enige betaalde krant in Nederland waarvan de oplage al 7 jaar achtereen groeit. Met een nieuwe campagne wil Het Parool deze koppositie verder uitbouwen. Als de krant van Amsterdam weet Het Parool sinds zijn eerste verschijning in 1940 als geen ander wat er speelt in de stad. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne, die laat zien dat Het Parool zijn luisterend oor en alziend oog nooit laat rusten. Nu niet, in het verleden niet en in de toekomst niet. De berg aan Amsterdamse kennis die daarmee is opgebouwd, neemt Het Parool dagelijks mee in zijn verslaggeving van het nieuws. Zo wordt onderstreept dat stad en krant onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Commercial is te bekijken via: http://parool.nl/campagne
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Credits:
Opdrachtgever: Het Parool
Verantwoordelijk: Edmond de Boer, Jacqueline Krijnen
Bureau: Habbekrats
Concept: Victor D. Ponten, Jim Taihuttu
Art Direction: Bas Koopmans (Baster)
Account: Frieder Wallis
Beeldresearch: Barbara Kist, Fifine Kist (Beeldresearchers.nl)
Montage: Manuel Rombley
Animatie & Grading: Maurits Venekamp (Circus Family)
Audio: Bouk Bouwmeester (Beng Studio)
Fotografie: Daniel J. Ashes
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid