Overslaan en naar de inhoud gaan

Habbekrats ontwikkelt campagne Het Parool

Habbekrats heeft voor Het Parool een nieuwe campagne ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne wordt de nadruk gelegd op het feit dat 'Het Parool als geen ander weet wat er speelt in de stad.' In het persbericht valt te lezen: 'Het Parool is de enige betaalde krant in Nederland waarvan de oplage al 7 jaar achtereen groeit. Met een nieuwe campagne wil Het Parool deze koppositie verder uitbouwen. Als de krant van Amsterdam weet Het Parool sinds zijn eerste verschijning in 1940 als geen ander wat er speelt in de stad. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne, die laat zien dat Het Parool zijn luisterend oor en alziend oog nooit laat rusten. Nu niet, in het verleden niet en in de toekomst niet. De berg aan Amsterdamse kennis die daarmee is opgebouwd, neemt Het Parool dagelijks mee in zijn verslaggeving van het nieuws. Zo wordt onderstreept dat stad en krant onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

related partner content for mobile comes here

Commercial is te bekijken via:

Credits:
Opdrachtgever: Het Parool
Verantwoordelijk: Edmond de Boer, Jacqueline Krijnen
Bureau: Habbekrats
Concept: Victor D. Ponten, Jim Taihuttu
Art Direction: Bas Koopmans (Baster)
Account: Frieder Wallis
Beeldresearch: Barbara Kist, Fifine Kist (Beeldresearchers.nl)
Montage: Manuel Rombley
Animatie & Grading: Maurits Venekamp (Circus Family)
Audio: Bouk Bouwmeester (Beng Studio)
Fotografie: Daniel J. Ashes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in