Gebruiker iPad: liever reclame dan paid content


Ze doen dat liever dan betalen voor paid content, blijkt uit een onderzoek van Knowledge Networks. In de praktijk blijkt dat iPad-gebruikers gemiddeld zo’n 24 apps downloaden en dat een kwart daarvan betaald is.
De uitkomsten hebben Knowledge Networks verrast, omdat werd aangenomen dat iPad-gebruikers graag betalen voor content. Uit het artikel blijkt verder, dat de meest gebruikte functie op de iPad zoeken is: 97 procent van de gebruikers in het onderzoek gebruikt regelmatig de zoekfunctie van Google, e-mail volgt met 91 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan de ondervraagden wil 14 procent extra betalen voor een app van een blad dat ze al in print hebben ontvangen, terwijl 12 procent zegt een kleine fee te willen betalen. Maar 1 procent is bereid dezelfde prijs te betalen voor een iPad app als voor een printeditie van een magazine.
Bron: Marketingfacts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid