Overslaan en naar de inhoud gaan

Gay Krantlezer gaat liever uit

De lezers van de Gay Krant zijn bovenal levensgenieters. Dat blijkt uit onderzoek van de Australische onderzoeker Ian Johnson van Out Now…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo bezoekt maar liefst 40 procent eens per twee maanden of vaker het theater. 45 procent bezoekt met dezelfde frequentie de bioscoop. 38 procent gaat elke twee à drie maanden naar een galerie of museum. 42 procent komt maandelijks of vaker in een gay-bar. De sportschool trekt wekelijks 26,5 procent van de lezers, en maar liefst zestig procent gaat maandelijks uit eten, 18 procent elke week. Slechts vijf procent bezoekt nooit een restaurant.
Op het verlanglijstje voor nieuw aan te schaffen goederen staat een theater/concertabonnement met 25 procent op de eerste plaats. Ook goed scoren DVD-spelers en toch ook digitale camera’s (elk 24 procent), kunst (21 procent) en een nieuwe auto (17 procent. De Eurocard/Mastercard is met 37 procent de meest gebruikte creditcard, gevolgd door VISA met 29 procent.

related partner content for mobile comes here

Nog aan te schaffen producten/diensten

Item
In bezit (%)
Van plan aan te schaffen (%)

1
Nieuwe computer-Mac
13,4
5,7

2
Nieuwe computer-PC
44,7
14

3
Kunstobjecten
16,3
20,7

4
Eigen huis
51,4
9,3

4
Nieuwe mobiele telefoon
42,7
18,3

4
Theater/concertabonnement
15,4
25

4
UPC/ tv abonnement
27,2
0,8

4
Digitenne
2,6
7,9

4
Internetaansluiting
51,4
13,2

4
DVD-speler
53,4
24

4
Ziektekostenverzekering
52,8
3,5

4
Aandelen
26,8
6,3

4
Digitale camera
35,6
24,2

4
PDA/ Palm Pilot
6,9
4,5

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in