Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG dringt verlies terug

Interpublic Group (IPG) heeft een netto verlies van 5,4 miljoen dollar geleden in het tweede kwartaal, ondanks een 3 procent groei in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IPG wijdt het verlies aan de herstructurering en het afstoten van Formule 1-verplichtingen. Ook werden er veel kosten gemaakt in verband met de Sarbanes-Oxley regels omtrent accountancy.

related partner content for mobile comes here

Het bureau-inkomen kwam uit op 1,54 miljard dollar (was 1,49 miljard in Q2 2003). Organisch groeide het inkomen met slechts een half procent.

Over het eerste halfjaar werd een verlies geleden van 22,3 miljoen dollar, 0,2 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het inkomen groeide met 3 procent naar 1,67 miljard dollar (Adweek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in