Overslaan en naar de inhoud gaan

Film Spike Jonze voor Absolut Vodka in première

De nieuwste film van Spike Jonze voor het merk Absolut Vodka ‘I’m Here’ gaat vandaag wereldwijd online in première.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

I´m here is te zien via . Met de film geeft Spike Jonze zijn interpretatie van de visie van Absolut: doing things differently leads to something exceptional. De regisseur is onder andere bekend van Being John Malkovich en Where the Wild Things Are.

related partner content for mobile comes here

In deze ‘Robot Love-story’ laat Jonze zien wat creativiteit kan betekenen voor de mens, hoe het je leven kan verrijken en hoe het de wereld om je heen interessanter maakt. De film heeft als thema ‘creativity wins over conformity.’

In Nederland was er in aanloop naar de offline première (op 25 februari) een competitie uitgezet waarin creatieven werden opgeroepen om hun idee voor de droompremière voor deze film in te zenden. De winnaar van de competitie, Milan van den Bovenkamp, sleepte de organisatie van de Nederlandse première van I’m Here in de wacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in