Eau de Zwitsal op Hyves


Zwitsal stopt het bekende geurtje in een parfumflesje en introduceert Eau de Zwitsal. En omdat Zwitsal-fans op Hyves al tijden hierom vroegen, bracht Zwitsal dit nieuwe product exclusief op Hyves; ruim één maand voordat het geurtje in de schappen staat.
De ondersteunende campagne Go Baby! werkt als een online photoshoot. In een online fotostudio kan iedereen met een webcam poseren voor de camera. De fotoreeks kun je vervolgens plaatsen op je eigen profielpagina. Zo ‘pimpen’ Zwitsalfans hun profiel met hun eigen Eau de Zwitsal foto’s en maken ze kans op een exclusieve goodie bag. De posters van de Hyvers worden ook door Zwitsal in de verdere campagne ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZwitsal is niet alleen voor baby’s, ook jongeren blijken van Zwitsal te houden. Op Hyves is er zelfs een Zwitsalpagina met ruim 122.000 leden. 300.000 mensen hebben op Hyves aangegeven merkfan te zijn.
Wienke Gelink van Zwitsal: ‚Hyvers hebben ons letterlijk op het idee gebracht. Hoewel het misschien niet het meest voor de hand liggende product is, vonden we het wel ontzettend leuk. Zwitsal is misschien wel het bekendste geurtje van Nederland! Erg leuk om dat nu ook terug te zien in ‘t parfumschap.‘
Na de primeur op Hyves is Eau de Zwitsal vanaf half april verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen, in het parfumschap. De adviesprijs is €14,99.
Lost Boys ontwikkelde deze productlancering voor Zwitsal en is verantwoordelijk voor de strategie, het concept, het design en technische ontwikkeling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid