Overslaan en naar de inhoud gaan

Douwe Egberts en FHV BBDO na ruim 30 jaar uit elkaar

DE houdt een pitch voor een nieuw bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Douwe Egberts heeft dit voorjaar opgezegd en inmiddels een pitch uitgeschreven. 

FHV BBDO herintroduceerde voor Douwe Egberts onlangs nog ;En dan is er koffie...&;.

Ceo Ernst-Jan Smids van FHV BBDO bevestigt het vertrek van DE: &;We hebben begin dit jaar de nieuwe DE commercial gemaakt. Dat was erg belangrijk. En gelukkig is iedereen er blij mee en doet het zijn werk goed. Ook heeft DE aangegeven haar handen vrij te willen hebben om in deze veranderde markt nieuwe keuzes te kunnen maken. De laatste commercial was dus ook een afronding van onze langdurige samenwerking. Misschien wel de langste samenwerking in Nederland ooit: meer dan 30 jaar. Daar kan je alleen maar dankbaar voor zijn en ook voor de manier hoe we nu nog steeds met elkaar omgaan.&;

Over de ontwikkelingen bij FHV BBDO zegt Smids: &;We zitten nu in de tweede helft van het jaar van het nieuwe FHV, de tweede helft van de wedstrijd. En als je het EK hebt gevolgd weet je dat het hele EK is beslist in de laatste minuten van de 2e helft. We zijn lekker aan het spelen en ik heb dus alle vertrouwen.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in