Overslaan en naar de inhoud gaan

‘De jas is het vlaggenschip van de campagne’

Outdoormerk The North Face lanceert voor het eerst een Europese marketingcampagne – samen met sportretailketen Intersport.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen twee jaar werkten de twee partijen al samen tijdens een herfstcampagne in Duitsland. Onder de slogan ‘More Jacket. More Adventure’ richt de campagne zich nu op veertien landen. Daarbij ligt de focus vooral op out-of-home-media. Centraal in de campagne staat de Exploration Triclimate Jacket, exclusief ontworpen voor Intersport.

related partner content for mobile comes here

‘De jas vormt het vlaggenschip van de campagne. Diverse “above- en below-the-line-activiteiten” richten zich op avontuurlijke alpinisten. Deze activiteiten omvatten billboards, online marketing en traditionele printadvertenties. De campagne is verder ondersteund door een prominente point-of-Sale-presentatie, een exclusief ontworpen campagnewebsite en een bijbehorende wedstrijd om kans te maken op een avontuurlijke trip in de Zwitserse Alpen’, aldus Julio Carandini, Trade Marketing Manager EMEA bij The North Face.

Hij vervolgt: ‘Intersport is de grootste sportretailer van Europa. De kracht van deze samenwerking komt terug in de Exploration Triclimate Jacket, die – dankzij het gebruik van premium materialen – uitermate geschikt is voor veeleisende bergsportfans.’

De campagne is ontwikkeld door =7&sub=230" title="Identum communications">Identum communications.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in