Overslaan en naar de inhoud gaan

DE en Campina introduceren gekoelde koffie

Douwe Egberts (DE) en Campina lanceren deze zomer een nieuw product. Café Fresco, een gekoelde, zoetige koffiedrank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het is meer dan koude koffie met melk', zegt Bas van den Berg, directeur van Campina Nederland tegen Het Financieele Dagblad. Met het drankje richten de twee bedrijven zich op jongeren.

related partner content for mobile comes here

De twee partners hopen dat voorverpakte ijskoude koffie in Nederland eenzelfde rage zal ontketenen als in Japan, waar het drankje beter verkoopt dan cola. In Duitsland zou de omzet zelfs al 50 miljoen euro per jaar zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in