CRN start E Power Online Advertising
CRN speelt hiermee in op de vraag van internetradiostations om de verkoop van advertentieruimte te verzorgen en op de behoefte van mediabureaus om voor het sterk groeiende aantal onlinezenders één aanspreekpunt te hebben.
Algemeen directeur Jan Lagrouw: ‘Een internetradiostation starten hoeft niet veel geld te kosten, maar een verkoopapparaat is een ander verhaal. Verkoop blijft mensenwerk en als ieder online station een eigen salesteam op moet zetten is dat een uiterst kostbare operatie. Bovendien willen mediabureaus wel zaken doen met kwalitatieve onlinezenders, maar het kost de bureaus te veel tijd om ieder station apart in te zetten én te woord te staan. De krachten bundelen is dan de oplossing.’
Naast de verkoop van banners op de websites en radiocommercials in de programma’s van de zenders verzorgt e-Power in samenwerking met Nedstat ook de luisterrapportage van de aangesloten radiozenders. Hiervoor is e-Viewer ontwikkeld, een systeem dat exact registreert hoeveel luisteraars er dagelijks op de aangesloten omroepen afstemmen en hoe lang er wordt geluisterd.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe verwachting van CRN is dat door de feilloze registratie van online luisteraars ook de opzet van het huidige CLO snel zal veranderen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid