Dagbladgoud voor beste uiting


Doel is ‘dagbladen als advertentiemedium zichtbaar en top of mind maken bij adverteerders en bureauwereld, door adverteerders en creatieven te confronteren met de kracht van een goede dagbladadvertentie.’ Secundaire doelgroep is het lezerspubliek.
Adverteerders en bureaus worden opgeroepen in te zenden voor de verkiezing; een representatief publiekspanel kiest daaruit vervolgens tien advertenties. Deze verschijnen goed zichtbaar in de dagbladen, zodat lezers kunnen stemmen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nog te benoemen vakjury, geleid door Lucas Hulsebos, kiest haar topdrie uit álle inzendingen. Ook zal de jury aangeven welke van tien publieksnominaties door het publiek tot winnaar verkozen zal worden. ‘Beide uitkomsten kunnen leiden tot interessante inzichten, want hoe ziet de topdrie er volgens vakgenoten uit en hoe verhoudt zich dat tot de voorkeur van het grote publiek?’, aldus het Cebuco. De uitslag van de vakjury wordt bekendgemaakt tijdens de uitreiking, eind januari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid