Overslaan en naar de inhoud gaan

Dagbladgoud voor beste uiting

De dagbladen organiseren via Cebuco ook dit jaar weer de verkiezing van de beste dagbladadvertentie, een publieksprijs die wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel is ‘dagbladen als advertentiemedium zichtbaar en top of mind maken bij adverteerders en bureauwereld, door adverteerders en creatieven te confronteren met de kracht van een goede dagbladadvertentie.’ Secundaire doelgroep is het lezerspubliek.

related partner content for mobile comes here

Adverteerders en bureaus worden opgeroepen in te zenden voor de verkiezing; een representatief publiekspanel kiest daaruit vervolgens tien advertenties. Deze verschijnen goed zichtbaar in de dagbladen, zodat lezers kunnen stemmen.

De nog te benoemen vakjury, geleid door Lucas Hulsebos, kiest haar topdrie uit álle inzendingen. Ook zal de jury aangeven welke van tien publieksnominaties door het publiek tot winnaar verkozen zal worden. ‘Beide uitkomsten kunnen leiden tot interessante inzichten, want hoe ziet de topdrie er volgens vakgenoten uit en hoe verhoudt zich dat tot de voorkeur van het grote publiek?’, aldus het Cebuco. De uitslag van de vakjury wordt bekendgemaakt tijdens de uitreiking, eind januari.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in