Overslaan en naar de inhoud gaan

Daar komt de baggerschuit weer aan

Sommigen hebben het nog niet helemaal door in welke tijd we leven qua marketing. Leest u alstublieft even met me mee in de Emerce 100 -…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sommigen hebben het nog niet helemaal door in welke tijd we leven qua marketing. Leest u alstublieft even met me mee in de - alleen in druk - en ontdek de overeenkomsten in deze tijdschriftkoppen:

related partner content for mobile comes here

* 'AdLINK: het meest aantrekkelijke netwerk in Europa en Nederland'
* 'Avenade brengt pragmatisme naar grootzakelijke markt'
* 'Deloitte houdt groeiende bedrijven op het rechte pad'
* 'Info Motion maakt inhuren tijdelijke ICT-kracht risicoloos'
* 'Lost Boys maakt creativiteit functioneel'
* 'Macaw maakt serieus werk van sites'
* 'Mirabeau biedt juiste balans tussen Marketing en Technologie'
* 'Orange schrijft SERVICE met hoofdletters'
* 'Ordina zet klanten in de startblokken voor economische opgang'

Nou, wat denkt u? Die artikelen moet ik nodig eens gaan lezen?
Ik zal het u verklappen. Dit zijn zogeheten 'advertorials': gekochte redactieruimte voor bloedeloze promotietekst en zo mogelijk nog afschuwelijker foto's erbij van de chefs van genoemde bedrijven.

Deze bedrijven denken werkelijk dat anno 2005 je meer dan gemiddeld opgeleide lezers op een geloofwaardige manier met hopen bagger kunt overgieten. Om met cabaretier en kunstenaar , waarvan ik afgelopen weekend mocht genieten, te spreken: waarom verkoopt bagger nog altijd zo veel beter dan kwaliteit?

Jammer voor Emerce, een uitstekend vakblad, dat het geld moet komen van al die modderschuiten onder haar vlag.

Kijk ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in