Persoonlijkheids Promotie
Boris Veldhuijzen van Zanten, Serial Entrepreneur en voorzitter van IPAN:
Jort Kelder kunnen we wel de koning van de schaamteloze zelfverheerlijking noemen en waarschijnlijk zou hij de term als geuzennaam dragen.Als demonstratie van het onderwerp 'geld verdienen met Cross Media' is hij 6 december voorzitter op een event met die titel. Jort is hoofdredacteur van Quote, man van Georgina, bekende Nederlander, enfant terrible, dagvoorzitter en TV persoonlijkheid. En al die actviteiten maken alles wat hij doet groter dan het is. Larger than life!
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet is bekend dat Jort veel bijklust en zo zijn jaarsalaris verdubbelt en hij zichzelf meer presenteerd als 'brand' dan als persoon of 'slechts' hoofdredacteur. Quote is Jort en iedereen kent Jort en ik daar heb ik bewondering voor.
Ik denk ook dat Nederland meer van dit soort bekende ondernemers kan gebruiken. De tijd van een grijze, media schuwe CEO is toch wel voorbij. Niet voor niets is het boek 'The Brand You' van Tom Peters een bestseller en kennen we inmiddels allemaal de namen van Richard Branson, Larrry Ellison en Steve Jobs. Ik link die namen hier omdat ieder bedrijf een uitgebreid profiel heeft van hun CEO. Heeft jou bedrijf een uitgebreid profiel van de directeur online staan?
Wil je van je bedrijf of product een succes maken dan zul je ook die schaamteloze zelfpromotie moeten inzetten. Ik neem alvast het voortouw...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid