
Coca-Cola krijgt als eerste merk zijn eigen emoji voor Twitter. De emoji van twee proostende Coca-Cola flesjes verschijnt wanneer mensen de hashtag #ShareACoke tweeten.
Vine
Om de campagne aan te jagen, gebruikt Coca-Cola Vine-sterren zoals Ethan Dolan, zijn broer Grayson en Hayes Grier in de hoop dat hun volgers de hashtag gebruiken. De Vine-sterren beloven een aantal mensen te volgen of een direct message te sturen als ze dit doen.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale Ombudsman
VMA's
Twitter heeft alleen gepersonaliseerde emoji’s gebruikt voor evenementen, zoals de VMA’s. Coca-cola is het eerste merk waar gepersonaliseerde emoji’s mee worden getest, meer merken zouden snel met hun eigen emoji moeten volgen.
Campagne
De campagne ging vorige week van start en inmiddels is de emoji al meer dan 168,800 keer getweet.
Bron: Techcrunch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee