Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola heeft als eerste merk zijn eigen Twitter emoji

Campagne wordt aangejaagd met Vine-sterren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola krijgt als eerste merk zijn eigen emoji voor Twitter. De emoji van twee proostende Coca-Cola flesjes verschijnt wanneer mensen de hashtag tweeten.

related partner content for mobile comes here

Vine
Om de campagne aan te jagen, gebruikt Coca-Cola Vine-sterren zoals Ethan Dolan, zijn broer Grayson en Hayes Grier in de hoop  dat hun volgers de hashtag gebruiken. De Vine-sterren beloven een aantal mensen te volgen of een direct message te sturen als ze dit doen.

VMA&;s
Twitter heeft alleen gepersonaliseerde emoji’s gebruikt voor evenementen, zoals de VMA’s. Coca-cola is het eerste merk waar gepersonaliseerde emoji’s mee worden getest, meer merken zouden snel met hun eigen emoji moeten volgen.

Campagne
De campagne ging vorige week van start en inmiddels is de emoji al meer dan 168,800 keer getweet.

Bron: Techcrunch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in