Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick wil met nieuwe campagne thee drinken weer sociaal maken

De campagne werd ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens zijn mensen te veel afgeleid voor een goed gesprek onder het genot van een kop thee. Daarnaast worden gesprekken volgens het theemerk &;minder diepgaand&;, omdat mensen constant met elkaar in contact staan.

related partner content for mobile comes here

Om hier iets aan te doen lanceert Pickwick een nieuw concept: Tea Topics. Als onderdeel van de campagne drukt Pickwick originele vragen op zijn eigen theelabels. Elk label bevat een andere vraag, waardoor een verrassend gesprek makkelijk op gang kan worden gebracht.

Daarnaast kunnen consumenten op de Facebook-pagina van Pickwick eigen vragen insturen. De meest originele vraag wint een eigen Pickwick-theelabel.

De campagne wordt vanaf 22 september uitgerold via TV, POS, Facebook en de eigen website.

De casefilm:

De commercials:

Credits
Verantwoordelijk bij Pickwick (JACOBS DOUWE EGBERTS Nederland): Ellen van der Linde, Elianette Prakken

Bureau: TBWA\NEBOKO

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in